пятница, 14 февраля 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія.

  Сьогодні я проходжу "екватор" курсів Intel «Навчання для майбутнього». Незважаючи на туман і сіру буденність, з радісним передчуттям пізнання нового прийшла на заняття.
  Вивчали Модуль 5.  Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає мені та учням   ефективно шукати і відповідально використовувати корисні відомості та дані в Інтернеті. Дійсно, майже вся інформація є в Інтернеті. О Всесильний Інтернет! Невже ми колись жили без тебе? 
На мою думку, Інтернет відіграє значну роль в житті сучасного школяра, тому вміння працювати з інформацією та критично її оцінювати є дуже важливим аспектом. Отже, є сенс зробити список рекомендованих Інтернет-джерел (до речі, у деяких підручниках уже є посилання на веб-сторінки) або виконати вправу з оцінювання веб-ресурсів.
 Разом із співкурсницями досліджували, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх, обговорювали питання, як використовувати  Інтернет-ресурси, щоб підтримувати інтерес учнів до навчання під час створення проектів. Для мене дуже корисними для мене в даному модулі були форми  оцінювання веб-ресурсів. 
Коли учні володіють навичками ефективного пошуку, вони швидко можуть знайти велику кількість потрібної інформації та надійних веб-сайтів, які можуть допомогти в навчальних дослідженнях. Тож необхідно заохочувати їх до такої діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий